!!~ SELAMAT DATANG ~!!

"Maaf Seandainya terdapat Kandungan yang berunsur peribadi dan Kurang bermanfaat buat Pembaca. Cedoklah sebanyak mana Kebaikan dan Tapislah segala Kelemahan serta Kecacatan." -admin-

Monday, May 3, 2010

pErGi




Sayu terpisah

hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
berhembus angin rindu
begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu
hujan lebat mencurah kini
bagaikan tiada henti
kaulah laguku kau irama terindah
tak lagi kudengari
kau pergi.. pergi..
sepi tanpa kata
terdiam dan kaku tak daya kau kulupa
apa pun kata mereka
biarkan kenangan berbunga di ranting usia

aku pasti sume tahu ni lirik lagu ape kan?kan?..:)...kpd yg xtaw nie la lirik lagu pergi..nyanyian aizat..hhaha..perlu ke aku btaw korang..hahaha..tape2 ni my blog..suketi la nk cite ape kan?kan?..haha..aku ske lagu neyh...lagu neyh laen drpd yg laen sbb lagu neyh rendah jew..slow je kan..aku yg mndgarnye,jdi slow je...hati sayu jew asenye...bermcm2 kenanagn datang menerpa diriku nih..herrrmmm...ntahla..perlu ke aku mratapi pemergiannye??sedagkan dea mugken sedag berbahagia ngn yg laen..

tp korang nak taw...aku ta pernah slhkan dea dlm hal neyh...aku yg bersalah...malahan aku anggap dea antara orang yg berjasa padaku...kerna dea la yg mengajar aku tntag erti cinta..kasih syg,,pengorbanan n kesetiaan...sbb tu aku ta pernah buang dea dlm hati aku..aku nk abadikan dea dlm aty aku smpai bile2..bley ke cmtu??nthlah...cm mustahil jew tp aku ase itu realitinye..xmugken aku dpt menerimanya lagi tp x mugken jgk aku dpt mmbuangnnye dr hati aku....jadi better aku simpan dea je kan..:)...insyAllah aku ketemu kbahagiaan aku satu hari nnt...ya Allah,bantulah hambamu ni ya Allah...hmba mu yg ingin mncari sinar kbhagiaan anugerah cintamu pd kami sume....

jadi...jauh disudut hatiku kini...aku sntiasa berdoa agar dea sntiasa bhagia..dea bhagia aku bhagia..biarlah aku bhagia dari jauh tnpa dea disisiku..:)amiinn..

::::::::::luahan hatiku..1.00a.m,5/4/2010::::::::


Terima Kasih sudi Baca Sampai habis

Suka? Seronok?

3 Suara Anda:

CikFF said...[Reply to comment]

muge kau pon bahagia :)

alif haris said...[Reply to comment]

:)

RinsyaRyc said...[Reply to comment]

hooo.. romantik jiwang.. ^^

http://bulatmata.blogspot.com/
BulatMata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top