!!~ SELAMAT DATANG ~!!

"Maaf Seandainya terdapat Kandungan yang berunsur peribadi dan Kurang bermanfaat buat Pembaca. Cedoklah sebanyak mana Kebaikan dan Tapislah segala Kelemahan serta Kecacatan." -admin-

Saturday, June 16, 2012

Jika Rindukan Seseorang




بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum



Jika RINDUKAN SESEORANG, PEJAMKANLAH MATA dan UCAPKANLAH :

" Ya Allah Aku rindukannya keranaMu Ya Allah , Jauhkanlah aku dari perkara yang membuatkan aku lupa kepadaMu . Aku semakin mengerti, 'JARAK' ini bukan untuk menghukumku... tetapi 'JARAK' ini untuk MENJAGA aku dan dia...

Dengan 'JARAK' ini aku dan dia berjanji untuk BERUBAH menjadi yang lebih baik...

Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MEMPERBAIKI cinta kepada Ilahi...

Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MENCINTAI Pencipta kami lebih daripada segalanya...

Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MENDALAMI Islam hingga ke akar umbi...

Dan dengan JARAK ini jua aku dan dia yakin andai tiba saatnya nanti, aku dan dia akan LEBIH BERSEDIA untuk melayari semua ini dengan jalan yang diredhaiMu...


p/s: Terima Kasih ya Allah kerana memberi PELUANG kepadaku melalui jalanMu ini... Terima Kasih kerana memberikan JARAK itu kepada aku dan dia...


#copypastefromotherparty.. 


Terima Kasih sudi Baca Sampai habis

Suka? Seronok?

18 Suara Anda:

Izzati Tatie said...[Reply to comment]

subhanaAllah..terasa diri begitu jarak dengan NYA.

Alif said...[Reply to comment]

mendalam tu...
dengan malu dapat mencegah drpd melakukan mazmumah...

semutsengal said...[Reply to comment]

hai alip.

taknak kenal kan aku dengan gadis itu ke ?



hihihihihih

cik nAdyYa ツ said...[Reply to comment]

suka sangat entri awak ni ;D

Bui Junaidi said...[Reply to comment]

ALIFF RINDUKAN SIAPA TU?

LAMA TAK JENGUK SINI..^_^

LadyBird said...[Reply to comment]

smg Allah menjaga perhubungan kalian.. ameeennn.. cepat2 kawin yer <3

Adylia Qarissa said...[Reply to comment]

kadang2 jarak adalah yang terbaik untuk hubungan seseorang

Tinta Lana said...[Reply to comment]

Salam.

Kat entryku, ko tnya, "kak lana nak kawen eh.." hik3

Sekarang, kak lana mau tnya.. "dik alif rindukan siapa?"

hehehe ^_^

ϟ Zeera AzZahra said...[Reply to comment]

indah sungguh cara en.alif meluahkan kerinduan pd seseorg ye.. untung laaa.. :)

insyaAllah, niat yg baik selalu dipermudahkan olehNya.. eh?

Yousof said...[Reply to comment]

Terima kasih ya Allah..


Jarak mampu menyelamatkan, juga mampu merosakkan.. Terpulang pada Iman dan hati.. ;)

fadh leyanie said...[Reply to comment]

jarang manusia ingat pada Tuhan jika dia sedang rasa rindu.Melainkan manusia itu jalan Allah.Baguih..:P

ms teyn teyn said...[Reply to comment]

lama tak singgah sini .. hehe ...
neway , suke entry ini.
:)

Teenager Housemaid said...[Reply to comment]

:)

peah said...[Reply to comment]

hmmm, tetiba rindu arwah tok. :'(

jarak antara kami terlalu jauh

milo said...[Reply to comment]

Dah copy paste doa ni tempek kat bilik :) thanks alif :)))

anif abdullah| AA said...[Reply to comment]

RINDUKAN SESEORANG?? jeng3.. haha

Shabby said...[Reply to comment]

nice post.. ;)

cik ungu said...[Reply to comment]

laa..

aku pergi 2 hari je.
takyah nak rindu-rindu sgtlah ok?








*miwahahahahahahahhaha!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top