Jumaat, 18 Jun 2010

tEnsIoN suDa TeRbAng..!!..hahaha:)



hyee.....
dan assalamualaikum...

setelah sekian lame ku nantikan saat ini,akhirnya tiba juga saat itu pd mlm ini...
apakah saat yg kunanti-nantikan itu??
saat pernikahanku??
saat kematianku??
oouhh sume salah...
saat itu ialah saatku menonton movie KARATE KID!!..
hahahah..!

tapi sbb ape aku ternanti2kan saat itu???
errrr....*pk sat naa*
haha..
sbbnye aku asek dgr orang ckp je yg movie tu besh gler!..
pegi warung kopi dgr orang ckp cmtu...
pegi warung teh dgr cmtu gak..
pegi kdai runcit orang pn ckp bnde same...
aarrrghhh!
nek tnsion aku...
dan akhirnye mlm ni telah ku tamatkan ke'tension'an aku itu dgn menonton movie itu dgn mata kpala ku sendiri...
dan aku judge movie ni n decide tuk berikan full mark!!..
5 bintag brooo wa ckp lu...
dan x lupe jgk kpd mmbe2 gua yg menemani gua iaitu sedara imran zawawi dan ridwan jaafar..
thanx u all..!

jd kpd siapa2 yg kat lua tu blom tgk KARATE KID lagi...
haaaa p la tgk ..
tunggu ape lg..
jgn biarkan diri anda dislubungi 'tensiooon'~~~
:D:D:D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...