Sabtu, 23 Julai 2011

Lu memang Bikin gua Panas kalau....

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum...

Lu memang bikin gua panas kalau.........

(1). Lepas berak lu tak flush balik itu jamban ...


(2).Lu potong queue gua kat traffic light ,,pastu gua usha lu ,lu buat muke tapir pulak ..



(3).Gua kasi lu pinjam barang tapi lu buat itu barang jadi barang sendiri laa...



(4).Lu merokok kat bilik gua walaupun gua dah sound yg gua anti-asap rokok  lu ..



(5).Tuduh gua nak rampas awek luu ... piiiraahh .. awek lu yg lyn gua ..!



(6).Lu tido atas katil gua pastu lu boleh pulak *ngompol kt situ...



Tapi gua yakin  semua kawan-kawan blogger gua antaranya Syuxer, Mish Lollypurp, Aisyah Aina, Sarjan Keroro, Saiazuan, Ayie, kak wanie, syarifah idrus, bro Khairil dan lu yg ini dan lu yg itu dan lu yg sana tu (*maaf andai tidak tersenarai) semuanya baik belaka kan .. 

Haha  gua dah puji , lu kene belanje gua ni .. Hahahaha ..

********** UPDATED **********


Terima Kasih buat membe aku YouSoF kerana telah sudi membelanja gua sticker... Ini dia sticker tu..

Sebenarnya hari tu gua nak ucap terima kasih tapi asek kelalen wae .. jalok ngapuro yo sop .. Hehe 
Orang berbudi kita berbahasa  :)

*****************************


WARNING : Penggunaan "Gua" dan "Lu" ini adalah implikasi aku menonton KL Gangster hari tu..


p/s: *ngompol itu maksudnya kencing malam..  


89 ulasan:

Unknown berkata...

wuahahaha..muka tapir :D

semutsengal berkata...

gua langsi lu mati okeh !



AAHHAHAHAHAHHAHHAHA

Unknown berkata...

betul2...gua baik bro...:)

najihah sahami berkata...

hahaa...mish memang budak baik..tak main la buat mnde alah ni. hahaha.

tp alif mesti selalu buat yang nom 5 tu kan?:P

Careila berkata...

buat muka tapir yang takleh tahan tu..hehehe..kalau tak ngompolpun mesti buat peta kan? hehe..

Izzaty Ishak berkata...

Muka tapir tuh yang tak leh blah. Hahahahaha

ieza ashaari berkata...

hahaha..

kalau tak ada 'lu lu' tue semua, tak adalah yang dinamakan undang-undang.. :)

YouSOF berkata...

Walaupun nama aku ko tak sempat taip. tapi aku paham.. aku belanje ko sticker ok la kan.. ;D


sila bagi saya alamat rumah awak ye En. Alif.. hehehe




HAHAHA Gua paham apa itu ngompol.. ;DD

Unknown berkata...

haha , btol2 ! aku pantang yg no 1 tuhh =='

Chan berkata...

hahaha sama lah! bengkek gile kot kalau org buat cmtuu(seperti yg tersenarai diatas)

najihah sahami berkata...

hahaha...mish pun dpt..thanxxxx usop!

Hans Hanis berkata...

benda2 yg ko letak dkt entry nih kalau kena dekat gua pun gua panas
hahaha

Unknown berkata...

salam ziarah. terima kasih alif...

Syazwan Che Deraman berkata...

sorry bro..awek mu, awek ku juaa..
hehehe..
gurau je.

nurul berkata...

-p

YouSOF berkata...

Alamak... tiba² aku rasa macam terharu ko dah tolong hebahkan produk bajet comel aku ni!!heheh



terima kasih jugak Lip! ;)

ZORA berkata...

yg berak 2 geli gle....

Acik berkata...

ngompol? ari ni belajar perkataan baru - heheheee ...
siap ngan bukti toilet x pam tu yg x tahan tu! :)

Unknown berkata...

ayie paling xsuka kalo orng pinjambrng and then tak boleh..arghhhh mai sat jom ngomong jowo.. aku jowo juga si..tapi kureng lh, cuma fham jer org ckap..

thnkx backlinkx tu..hehe

stuck berkata...

perghh!! nasib baik nme gua xtrsnarai...lau x,parah la gua kne payung lu der....kah3....

syarifahsidrus berkata...

haa..memang baik!hhaa...
lawak la muka tapir tu~~jadi betul..haha

Aisyah Aina berkata...

cehh! macam la kau tak pernah buat no 1 ngan 6 tu..hahaha

cunndaa berkata...

memang panas hati law berak tak flash......
yang nak terberak trus tak jadi..adehhh...

Tanpa Nama berkata...

Pfft, kte asik takde jekkkk --'

No sorry2 XD Nk duit raya! Ahahaha.

Alif berkata...

aku paling x suke yg no.1 tu,klau aku nmpk,trus aku x jd nak guna tandas tu n trus keluar muntah...hahaha

shafmechy berkata...

yang first tu geram..terus hilang mood nak 'melabur'

izyan yasmin berkata...

whoo , boleh ckp jawa . hahaha

azs berkata...

hahaha.. rileks aa bro.. wa tak termasuk kan tapi nak nyibuk gak.. hahaha.. but, wa tau ni entry lu post khas untuk jejaka je kan3x? hehe.. chilllll bro.. :p

Amy A. berkata...

gmba yg last tu smart gila put-put boleh x?..
ke sticker tu yg smart..tp tgk nme blog ni mcm tuan dia yg smart :p

iPai berkata...

nice .. ni budak2 aktif kat blog ni ye ? hehhe

= d = berkata...

ade orang ngompol kat ur katil ke??
hehe..
:)

Anak Wak Mail berkata...

wakaka..riko wong jowo ke??hik3..:P


paling tak suka orang potong barisan masa kat traffic light..selalu buat tak nampak je kat dia..pastu pegi rapat2 dgn kete depan..hihi..=)

Wanie berkata...

hahaha..dah pandai lukis2 skang ni ye..seni dapat bape skolah dulu? :D

ngompol ni bahase negeri mane? huhu..
tak penah dengar..

nanti belanje nasi minyak je la ye dik..:P

misspurple berkata...

hahahah mmg panassss =)

Arpiiz berkata...

macam mana boleh tau yang kita ni baik..hehe

Unknown berkata...

hahaha..kau mmg buat gua gelak la..gua xsihat la nk bw n post new entry :D gua layan blogger2 yg slalu lyn gua je :)

Unknown berkata...

hahaha..kau mmg buat gua gelak la..gua xsihat la nk bw n post new entry :D gua layan blogger2 yg slalu lyn gua je :)

Unknown berkata...

ish lu ni kasi panassssss je..hehe sabo2~

milo berkata...

hahaha..rmpas awek nk report kat mak. muka dh hemsem bila nangis burok gila.

Unknown berkata...

huhu...banyak sungguh benda yang lu bikin gua panas kan...hahahah...

Anif Abdullah| AA berkata...

eh lu.. bile masa plak gua rampas awek lu..muahhaha...ganas ayat entry kali ni..hehek..

cik sakdi berkata...

mak aih awek lu layan gua? giler hebat. ayat memang mintak kaki eh. habis hot la tu.kahkahkah

Abu Huzaifah berkata...

haha... lepas geram kat sini ye... ok2 aku paham... :) errr aku tak tersenarai.. hOhO

vampire's lovex berkata...

hahaha muka tapir tu memang mintak pelempang...

wahhh dapat sticker...

Alif Haris berkata...

syrupmasin- hahaha suka ko eh ^^

muhamad hanif- eh gua pulak yg mati .. hahaha

Papa Mifz- hehe bro baik je oragnye :)

najihah sahami- bagus la mish budak baik .. eh mane tawu ni ? hahaha

Nor Fadila Rosli -tawu xpe .. buat peta dunia .. huhu

Izzaty Ishak- hahah ramai rupanay peminat muka tapir :D

izfanora- hehehe betul2 .. undang2 utk dilanggar .. err btl ke ?haha

YOUsoF- hahahaa .. aku yg ptut ucap thanks kt ko sbb dah blje sticker bhai ^^

Faraa Eiman's- hahaha .. klu dpt sape yg buat memang nk kene sedas kan ..

Amira Chan- hehe .. kita geng ! ^^

Hans- hahah .. jgn panas2 bro .. cool2 :p

Santri T.P.I.N.I- sama2 :)

Syazwan Che Deraman- hahahaa .. bermadu ke hape ni ?? hahah

dreamygirl- hai kak :) terima kasih sudi datag .. lama tak nmpak ~

ZORA- haha gua pn geli .. waktu gua lukis gua muntah seploh kali

Acik - hehehee .. cpt2 catit dlm buku vocab :D

cucu umie- sama2 ayie ^^

stuck- hahaha .. gua gurau2 je ^^ hehe

syarifahsidrus- hehehe .. main sental je lukis tu :D

Aisyah Aina- hahaha kau mst salu buat kan ?? ceeit !!

cunndaa- haha sabo je la kan ~

Nurnajwa- huhu sorry la eh .. next entry ingtkan sy .. hehe ^^ nk duit raya datag rumah la :D

Alif - hahha tawu xpe .. buat kembang tekak je ouh =,=

shafmechy - hahaha .. tawu xpe .. memang anti btl ni ..

izyan yasmin- min orag jawa ke ? hehe

azs- hahaha .. entry ni entry melawak je :D

Amy A.-hehe .. semua smart senang cite haha :D

iPai - yup bro .. tp tak semua .. hhuhu .. ramai lg .. ko pn aktif kt sini .. rajin godek2 entri lama gua :D thanks bro ^^

= d = - hahah dulu ade .. wuuu=,=

Anak Wak Mail - oh hai wong jowo .. wong jowo endi si riko ?? hehehe

Wanie- hehehe .. seni dulu dpt A+++++ hahahaha :D
ngompol tu bahasa jawa kak :)

misspurple- panas ke ? cpt2 on aircond .. hehe

Arpiiz- main agak je .. haha .. :D

Gua Tertidur - ouh stil dmm ag bro .. rest r .. hehe

saiazuan- panas ke .. cpt kipas2 .. hehe

~milo~- hahaha .. tawu xpe .. anak mak la katakan

alif ismail- hahaha .. gurau2 je .. melawak sekali skala :D

Anif Abdullah| AA- ahhaha .. ade yg membalas nmpaknye :D

cik sakdi- hahahaha .. ayat bajet hot tu kah kah kah

Abu Huzaifah - hahaha .. xde la bro .. entri melawak je :D

vampire's lovex- hahahaha .. dia gembira mnjadi seekor tapir ..

::ini belog saya . cinta hati saya:: berkata...

panas oh panas

hehe . comel betoi muke tapir tu

lawaklawak

sticker tu comel lah :)

IMANSHAH berkata...

memang kalau gua pun panas

Liyana Zahim berkata...

Ahahahahaha.. Ngompol ek? Len mcm je bunyi..

Unknown berkata...

banyaknya kreateria hahaaa kalau bro pun marah..nasib baik kesabaran tinggi nih

nurathirahkaman berkata...

no.1 satu tuh banyak berlaku siot ja,,berak tinggal.. pengotoq

Aisyah Aina berkata...

aku memang tak pernah buat langsung....hahaha...tak percaya tanya mak aku :D:D

Zul fattah berkata...

haha.. betul r, apa yg ko rasa.. aku pun rasa mcam tu... rasa nk bagi jew sepukul 2.. haha

olen berkata...

muka tapir tu lawak.. ;p

Elie Lily berkata...

ramai dah terpengaruh dgn kl gangster! :D

azwa amani berkata...

uishhh..sape yg kencing malam tas katil tuu.. kucing ke?? heee

syafiqa berkata...

kalau wa jadi lu,
wa bunuh terus org tu.huh!

haha.dulu member wa rajin baring2
atas katil wa.menggomol segala batal
wa,sambil gayut dengan pakwe bagai.
wa hangin...last2 wa tulis
"sila lah duduk kalau terasa bodoh"
pastu terus roomate wa x ganggu da.
hahaha mujarab beb.

Fyqa berkata...

kahkah

gua pon hangen klo jdi cmtu

shamyheart berkata...

lu langsi, lu mati.. haha~

terbaik la entri ni

nurulain1011 berkata...

yang ngompol tu tak boleh belah. haha


XD

lilypelangi berkata...

gua ta kencing malam taw ! HAHHA

M Fizan berkata...

haha..gua pun dislike gak benda2 tu..tapi satu jer gua tak berapa setuju..sal awek tu..kalau pun awek dia layan, kalau lu tak layan, takkan terampas jugak beb.. so paham2 lar.. chill.. nice entry,...siap ada lukisan lagi :D

Fasihah Supian berkata...

ko ni jawe ek alif???hehehe

cik ungu berkata...

halamakk jumpe geng jawa johor la plakkk

kotak bulat berkata...

muka tapir ek..hahahha... :P
ad rupe la tu..

Tanpa Nama berkata...

Pos jek duit raya tuuuu XD

cik pha berkata...

y part mrokok tu asam gelugor tol.

Unknown berkata...

hehehe..yang taik tu takleh blah,,hehehe

Alif Haris berkata...

::ini belog saya . cinta hati saya:: -ahhaha .. memang comel muke tapir tu tp rasa mcm nk debik je muke die hahaha


IMANSHAH- hehehe .. kasi sejuk sikit cegu hehe ^^

Liyana Zahim-bahasa jawa tu kak :)

Bro ahmad- guuud sabar sebahagian drpd iman :D

nurathirahkaman-tawu xpa .. kasi sedas tawu r .. ingat jamban die punye sorag ke huhu

Aisyah Aina- uwaah sucinya hati kau .. bio betui .. aku tye najwa kang .. ahahaha

Zul Fattah- hahaha .. bikin pns je kan ^^

zureen- hahaha jadi tak ?? :D

Elie Lily - hahahhaha .. termasuklah gua :D

azwa amani- hahaha bkn kucing .. orag la . =.= huhuhu

syafiqakarim- hhohoho .. suka hati die je nk buat mcm katil sndiri .. hahaha .. cara yg berkesan tu .. gua pn dah penah buat cmtu,, memang mujarab :D

Fyqa- kasi hangin satu bdn ja haha =,=

sha my heart- hehe thanks :D

ﻉ - hehehe .. penah jadi kt ain ke ?


lilypelangi- bagus2 :D hehe

M Fizan - hahahaha .. memang btul la tu.. awek die yg duk tergedik2 je ngn aku, aku anggap die kwn je bro, tak bls mesej kang kata sombong .. so lyn tak lyn je sebenarnya .. bf die yg over apahal ..hahaha :D

FasiHaH SupiaN - a'a jawa :) nape ?

cik ungu- hhahaha .. elok sgt la tu kan , geng jawa selangor jumpe geng jawa johor :D hahahaha

kotak bulat - hehehehe .. ade rupa kan :D

Nurnajwa- aku bg 20 sen je la eh .. sama rata ngn adek2 aku yg lain..

cik pha- asam gelugor pulak yg kene .. :D

apik pehe-tp memang salu kene kan bro .. huhu ..

BubuBobot berkata...

hahahahaha saya pun pantang kalau orang berak tak flush. macam nak lumur balik taik dia ke muka. hahahhahahaha

Unknown berkata...

gua baik bro...semua tu tak buat..org buat kat gua ade la...hahaha *penangan kl gangster* lala

Kinder Buana berkata...

hahaha..aku pon merasainye bro..mmg panassss!

teha berkata...

hahaha ! sy pon xsuke kalu org xpandai nk flush toilet lps gune..

AZRI berkata...

pehh..
part ngompol tu yang emo gila beb

Tanpa Nama berkata...

gua baek la..so tersenarai pong..hahaha

petua kuruskan badan??

CikTeddyCorner berkata...

plg x tahan kalo x flush tu..wei,isk....grrr

shedameor berkata...

haha. sumpah kelakor abess.

shameel Iskandar berkata...

yg tak tahan tu terkncing ats tilam tu. boleh penggal kepala tu. haha

Damn Nations berkata...

Huahaha memang kelakar... tapi ada jugak luahan perasaan yg betul2 patot!

teyn teyn berkata...

wahahaha .. kelakar!

ika berkata...

hahaha~ ngeks je entry nie! tp isi tersirat tu yg penting la~ bgus2...nak ckp kat alif "lu kasi wa panas bro coz lu buat wa gelak ngn entry nie..." :P

Ghab Van Hal berkata...

ngompol xleh blah tu...kekeke..

Hanys Najib berkata...

hade jugak yg ngompol ke?!!! dah beso panjang kot! ke kawan ang tu umurnya 5 tahon? *muka-macam-tak-caya*

K berkata...

lu mahu gua buat apa?

haha XD

p/s : gua pon bengang lau jadi perkara kat atas :P

anez zamri berkata...

kuikui..best entri ni..paling menyampah yang first sekali tu.. :D

[sutera kasih] berkata...

hehe semua hal tu pun dbenci ramai kan..paling tension kalau org pinjam brg kita, buat mcm brg dia sndiri pulak huhu

terpatrisinarabadi berkata...

ngompol hehehe, first time dgr

Aimifiqa berkata...

ngompol. pkataan baru untuk dibelajari. hihi

Tea Dno berkata...

memang hampeh oke orang cem gitu. hmmm.

Tea Dno berkata...

lg2 yg pinjam rete orang tak reti pulang tuh. huhuh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...