!!~ SELAMAT DATANG ~!!

"Maaf Seandainya terdapat Kandungan yang berunsur peribadi dan Kurang bermanfaat buat Pembaca. Cedoklah sebanyak mana Kebaikan dan Tapislah segala Kelemahan serta Kecacatan." -admin-

Wednesday, July 6, 2011

Erti Kebahagiaan

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum.. 

Penat la asyik post entri Huhahuha je,

Malam ini teringin aku berkongsi santapan buat rohani kita bersama^^

Siapa tahu apa itu erti kebahagiaan sebenar,?

Adakah ianya diukur semata berdasarkan harta ? kekayaan ?

Marilah kita bersama luangkan sedikit masa untuk vid ini..


                                            


p/s : Aku selalu melupakan Allah dikala aku senang.. Astaghfirullah..  :'(




Terima Kasih sudi Baca Sampai habis

Suka? Seronok?

57 Suara Anda:

muhamad hanif said...[Reply to comment]

tetiba saya rasa sgt kerdil...

zureen said...[Reply to comment]

1st komen!

ishiko said...[Reply to comment]

^_^

Nurnajwa said...[Reply to comment]

LIKE 500 kali, ecehhh.

ZORA said...[Reply to comment]

moga kita sentiasa mengingati-NYA

Fathiah Hamim said...[Reply to comment]

dia kata jangan nanges. tapi nak nanges boleh. T_T

najihah sahami said...[Reply to comment]

em..mish pun. bila ade masalah baru cari Allah....T_T

Syazwan said...[Reply to comment]

nice video bro..
banyak penghayatan.

Jer ... said...[Reply to comment]

alhamdulillah , susah senang ingat Allah :)

syarifahsidrus said...[Reply to comment]

sebab hakikatnya manusia selalu lupa pada Illahi masa senang..

cik pha said...[Reply to comment]

tkpe kalu wat silap,same2 kita taubat :)

Nur Hani said...[Reply to comment]

kalau nak cakap pasal maksud sebanar bahagia macam sukar sebab benda ni sangat subjektif. bergantung kepada individu apa makna sebenar pada dirinya.

samalah, bila dlm keadaan senang sy pon lupa kdg kala pada Yang Esa. Minta minta semoga selalu hati kita bersamaNya selalu :) insyaAllah :)

azs said...[Reply to comment]

Ya Allah.. Jangan biar kami alpa dgn dunia hingga melupakan-Mu.. Terima kasih Ya Allah atas nikmat-Mu selama ini.. :)

kotak bulat said...[Reply to comment]

pernah tgk video ni..
bersyukur dengan setiap ada dugaan dan nikmat yang kita miliki.. :)

suha said...[Reply to comment]

Hidup susah untuk dimengertikan (^_^)

moga hidup kita sentiasa di jalan Allah

syrupmasin said...[Reply to comment]

astaghfirullah :)

She's Gee said...[Reply to comment]

masih mencari erti sebenar ye... kdg2 hati gelisah, tapi itu tak bermakna yg kite belum bahagia.. ^^

Syuxer said...[Reply to comment]

kita memang selalu lupa..T_T..bila senang lupa,bila susah baru nak ngadu kat DIA..buruk benar perangai kita cam tuh kan..huhu

lilypelangi said...[Reply to comment]

terima kasih sahabat saling mengingati :)

Amira Chan said...[Reply to comment]

erti kebahagian ialah bila kita dekat dengan Allah :)

azwa amani said...[Reply to comment]

bagus2.. entry ni amani suka sangat.. :)

Shamsuddin Amin said...[Reply to comment]

same la...
ak pun selalu terlupa... huhu

apik pehe said...[Reply to comment]

merenung......

Wanie said...[Reply to comment]

bkn kebahagian dlm perpisahan? :)

Anif Abdullah @Mr AA said...[Reply to comment]

uik,dr asri.. perkongsian yang bagus ni..*mata tunduk

nurfatiha blacky said...[Reply to comment]

:( satu keinsafan

ABU said...[Reply to comment]

ada pada hati!!..

ikatankasihku said...[Reply to comment]

tiada manusia yang sempurna di Bumi Allah ni..
kdgkala kene sedar diri & ruang....
Thanks for sharing... :)

Alif said...[Reply to comment]

kebahagiaan dalam perpisahan

Elie Lily said...[Reply to comment]

lumrah manusia, bila bahagia, kita terlupa DIA di atas..bila susah, baru teringat pada yang kuasa..kita muhasabah diri bersama ya.. :)

niena shopping2u said...[Reply to comment]

erm..thanks..
mga kte cpat2 trsdar di stiap kesalahan kte,xnk brada lam kemurkaan Allah

Bui Idzra Ryn said...[Reply to comment]

sygnya bui tak dpt tengok video ni..huhu..tp apapun bui selalu ingat Allah tak kira masa susah atau senang..kdg2 alpa jugak tp cepat2 tersedar..huhu *_*

HonEyBuNNy said...[Reply to comment]

tersedar seketika baca entry neh..

itu la..bila kita susah..mesti kita egt Allah...hakikatnya sush n senang...sntiasa egt Allah kan sis...n bersyukur di kala senang...;-)

aleen aiden said...[Reply to comment]

yup2,bile kite senang salu je kite lupe dgn yg d atas.bile susah barula ingat.tapi 2 la manusia.kalau kite tesedar,2 dah cukup baik.sbb dgn Dia,it is never too late. ^_^

Isteri Encek Bard said...[Reply to comment]

Bersyukut tatkala di berikan sesuatu ganjaran dan kesenangan

khairul akmal azman said...[Reply to comment]

layan la video ni..hehe!

Khairil said...[Reply to comment]

betul bro..manusia kalau susah dia terus lupa nikmat senang yang Allah berikan selama ini...

nurathirahkaman said...[Reply to comment]

vidoe neh terbaik..tiyah selalu tengok..dah kita neh namapun manusia..manusia sentiasa terlupa..insyallah kalau kita ikhlas nak berubah untk terus ingat ALLAH nescaya dipermudahkan..:) yang penting usaha kita untuk terus mengingati-NYa

stuck said...[Reply to comment]

kan kan...mnusia mudah alpa....
bile susah bru kite mencari DIA...
*nsihat tuk diri sndiri gak* =))

Fiefy said...[Reply to comment]

yup.. stp manusia ade kelemahannya.. :) sy pun slalu terlupa..

pRiNCe said...[Reply to comment]

prince dtg bce entry yg bgus..:)
jom berkawan nak ?
kalau sudi bcela entry terbru sy..:)

[ 18 SX ] Pembedahan Payudara @ Buah Dada @ Tetek ( 15 Gambar )
[ Politik ] Fan Page Datuk Seri Anwar Kena Hack
10 Filem( Movies ) Paling Laris Di Dunia

TYNTHA LANA said...[Reply to comment]

Ingat lagi, jumpa seorang hamba Allah kat facebook, terus si hamba tu bagi link video ni..rasanya itu gerak hati yang Allah bagi pada dia tuk share video ni dengan lana dan lain2..memang sayu rasa.

Anak Wak Mail said...[Reply to comment]

ingatlah Allah dimana sahaja,,bila2 sahaja,,,

tak dapat tengoklah vid tu..:(

Zackey said...[Reply to comment]

bahagia? entah ek... aku teruskan hidup je ....:D

ain revival said...[Reply to comment]

internet lembab laa..xleyh loading..hehe

aku pn kadang2 lupa dari mngingatiNYA bila melaksanakan hal dunia.

saiazuan said...[Reply to comment]

dengan izin ALLAH la kita hidup senang :D

jom tengok lada land http://eleventx.blogspot.com/2011/07/movie-review-lada-land.html

Aisyah Aina said...[Reply to comment]

aku pon sama macam kau :'(

Siti Arfah said...[Reply to comment]

Alhamdulillah, entri yg mnyedarkan . Sdey rsa hati mnonton video itu . Bykkn bristigfar, Astaghfirullahalazim .

YOUsoF said...[Reply to comment]

Speechless.. Terima ksih la Ris ko dah kongsi benda BAIK macam ni.. kadang² kit memang sangat senang nak lupa sebut perkataan ALHAMDULILLAH tu kan...

nurAMALLINA said...[Reply to comment]

Bila senang, kita lupa ALLAH. Kan? :'(

Arpiiz said...[Reply to comment]

antara nikmat yang paling indah ialah ketenangan jiwa..
err, betul ke apa yang aku tulis ni.hehe

belog amiyo said...[Reply to comment]

terbaik ucapan ni. dah dengar banyak kali tapi x boring sbb akn selalu mengingatkan kita.

Amiirah-Cassan said...[Reply to comment]

InsyaAllah , akan ku capai kebahagiaan yang datangnya dari Allah :)

azwa amani said...[Reply to comment]

nape tak update...busy ea???

NuSaNa NoSa 91 said...[Reply to comment]

muhasabah jumaat.. thanx ye alif.. kdg2 kita kena saling mengingatkan.. T_T

myhatiku said...[Reply to comment]

nice sharing..terima kasih..:)
la tahzan,inallah ha ma'ana

Eyka Laikha Zulaikha said...[Reply to comment]

sesungguhnya aku masih insan yang lemah .
insyallah selepas ini , keredhaan allah yang pling penting :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top