Ahad, 3 Julai 2011

Transformers DoTM dan BE Nuffnang !!

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum ..

             Hello readers, Tak keluar mana-mana hari minggu ni ? Hehe.. Jom r keluar tengok Transformers Dark of The Moon ! 

Tapi kalau nak ajak aku keluar sekali, Sorry To Say lah.. Sebab aku dah tengok semalam kt Jusco Bukit Tinggi.. Haha buat makluman semua, entri ini adalah entri sambungan daripada entri Spesifikasi kawasan untuk kita berjimba.. 

Sebenarnya niat dihati nak post entri ini semalam tapi aku penat sangat berjimba dgn kwn sampai pukul 2 pagi kan.. Tidak berkesempatan la,, Huhu 

Okay Malas lah nk cakap pasal Transformers DOTM  sebab cakap bende sama je kan.. Tengok entri sana, cakap Transformers DoTM Awesome ! Tengok entri sini cakap Transformers DoTM Best nak mampuih ~



So kesimpulannya u alls tengok sendiri, nilai lah sendiri, Sebab lidah aku kelu untuk berkata-kata, tanganku menggigil tak dapat nak taip, Speechless!  RM19 dilabur untuk Transformers DoTM 3D sangat berbaloi-baloi, keluar cinema dengan wajah Happy ! Hahaha maaf hiperbola melampau-lampau =)

**********************

Oh yaa ! Sebenarnya bukan sebab Transformers je yang buat aku Tersenyum selebar-lebarnya.. Ada lagi satu perkara ... Ce teka ce teka ! Haha ..

Buat Julung-julung kalinya aku mendapat 2 BE sekaligus  daripada Mr.Nuffnang yang Baik hati !! Yabedabedu ! Alhamdulillah~


Setelah aku menjadi penjeles selama 2 bulan kepada mereka yang dah banyak dapat BE tu akhirnya Mr.Nuffnang dengan baik hatinya juga memberikan aku 2 BE sekaligus weyh ! Syukur ~



Sememangnya blog aku ini umurnya dah setahun lebih, tapi baru je 2 bulan lepas aku mula bertukar menjadi Blogger yang sederhana tegar dan baru menyedari kelebihan iklan dari Mr.Nuffnang .. Jadi ini bermakna dah setahun aku letak iklan nuffnang tapi tak tahu ape fungsinya .. Kah Kah Kah! u alls jgn gelakkan aku~

Tak caya tengok la entri aku sebelum 2 bulan yg lepas.. Semuanya stok peribadi punya cerita.. Hehe.. Iklan nuffnang pn letak kt bahagian skycrapers jew .. Haha mcm mana nk dpt BE.. ish3~

Okay la papepon aku nak ucapkan jutaan terima kasih atas tips-tips dan perbincangan yang diberikan oleh Kak Mish, kak Mimie, bro Apit, dan kak Jijah.. TQ very-very much ! =)


p/s : dua benda nih betul-betul buat aku manyak suka hati wooo ! Alhamdulillah~

49 ulasan:

semutsengal berkata...

HAHAHAHAH

ahmdullilah rezeki murah tuuu.

FIZGRAPHIC berkata...

wah3..bro..tahniah..
aku tumpang hepy jugak neh..
hihi..rezeki2..
kena kata apa? alhamdulillah..

Syazwan Che Deraman berkata...

tahniah dapat BE!

Unknown berkata...

hoho dpt BE!!! congrats!!!

ad join ni?

cool sabtuday :D with bloggers http://eleventx.blogspot.com/2011/07/blogger-sports-carnival-2011-with.html

NuSaNa NoSa 91 berkata...

ahahahaha~ kumpul duit byk2, pas2 belanja kami.. ok x?? ^_^

adwafarahin berkata...

seronok woo Transformers!
smlm smpt bergamba ngan robot transformers, gila best huhu

SITI ARFAH berkata...

Waaa, tumpg hepy. hehe. Haa yey3 awk pegi jusco bkit tnggi. :)

YattAkasah berkata...

unutng la~

ishiko berkata...

wahhh bestnya dapat nuff..
smlm pun tgk transfomer jugak^^

syuxer berkata...

tahniah dapat BE..:)..

n citer tuh aku tak tengok lagi huhu..nak download pasni..

Aisyah Aina berkata...

apa ni dapat BE...nak jugak :'(

transformers tak best :D

Anif Abdullah| AA berkata...

best eh?hm,nak sgt tngok..nuff dah dpt blnja ah..hua3

Pamie berkata...

waaah,tahniah bro dapat be..aku pn dapat 2 be baru, tapi malas nak published kat entri mcm dulu2..hihihihihi..


Aku Anak Labuan

Anak Wak Mail berkata...

seronok nampaknya berjimba dengan raka2 sampai pukul 2 pagi ek!haha


tahniah!

Xx berkata...

Wah, dapat BE best nye :) mira belum pernah dapat lagi , hurmm , hehe btw , best cite tuh ? mira tgh download skang :) hehe

syafiqa berkata...

hah.
bru balik tgk transformers.
besttt sial
hahaha. romantik plus plus....
cair. ;p

ainaa berkata...

kalau tengok 3D 19ringgit ke hari biasa? bes sgt2 ke? tak sabar nak tengok.hihi. btw, BE tu ape? smpi sekarang till tatawu sgt cne nak gne nuffnang tuh T.T

amranaiman berkata...

t3 terbaik!!! wooooo dapat BE nk sikit hehhee :P

Obat Sakit 2011 berkata...

bagus ini gan

nurul rasya berkata...

BE den dah jadi ME sambil buat muka 100 sen.

scya lollita berkata...

1) tak minat tgk transformer tp suka jugak hehehe

2) xde nuff -.-

Unknown berkata...

best ke cite ni???

tak ajak alif pun gi tengok...huhu

Unknown berkata...

untunglah kan senang hati :D

Elie Lily berkata...

untungnya dapat BE! pasni boleh belanja elie kan? teehhee!:)

syarifahsidrus berkata...

untunglaa dapat BE.nak sikit!haha

azs berkata...

wah.. hati manyak heppy.. bole la lu belanja wa makan, lu suda kaya.. hehe..
moga kegembiraan itu turut disulami dengan kesyukuran agar ia berpanjangan..:)

Unknown berkata...

sesama :) syg alif lebih2 lah..hehe akak LIKE entry ni yer.. hehe

jelesnya dapat 2BE sekali gus! huhuhu
tahniah yunk! teruskan trafik k..happy blogging!

myhatiku berkata...

wah2..bleh la blanje nanti..:D
Lelaki Johor baik?

Unknown berkata...

tahniah dapat be nuffnang...rm19 3d mahal tu bro..huhuhu..apa macam best dan gempak citer tranformers

azwa amani berkata...

wahhh..bestnyer dapat banyak BE.. :0 semoga semngt tuk blogging mkin bertambh :)

Arpiiz berkata...

kita ni pun tengah cari masa untuk tengok citer tu..huhu

najihahfara berkata...

tenkiu for being my lucky 600th follower..
entry for u later :)

cik pha berkata...

mak aku cakap,kita jngn kedekut..blnja duit raye meh hehe

najihahfara berkata...

alamak silap orang pulak..
jangan mara ye :)
follow kamu juge :)

K berkata...

hehehe, jeles!

ganu xde wayang nak tengok T.T

tahniah sebab da dapat BE, same lah kita, dekat setahun baru dapat :)

Unknown berkata...

2 bulan jadi penjeles..haha..best ayat tu..jujur dan ikhlas..tahniah2..^_^..nak jeles sekejap boleh?hik2

Unknown berkata...

wahhhh...nk tengok jugak transpomer tu...

tahniah sbb dapat BE

Tanpa Nama berkata...

BE dah jadik ME:(

laskar pelangi berkata...

wah! tersangatlah TAHNIAH untuk BE tu

=)

Abu Huzaifah berkata...

waahhh.. err... transformers mmng best... :)

BE?? tahniah..heee

Unknown berkata...

sumpah owesome! gua nk tertidur pon xjd..gua tertidur time ads je..hahaha

cikida berkata...

whoa,,besnyee..tahniah2..;)

najihah sahami berkata...

aliff!mish jeles ooo..bnci2...xnk kawan ngn aliff...mish dua2 bnda ni still xdpt2..uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.!!

tiefazatie berkata...

wah..bestnya..kat KT xde cinema nie..huu..

n tahniah..dpt BE..jeles2...hee

Ainun Nadini berkata...

nape sume cakap transformer ni best, ni yg buat ak nak tengok niii,
tolonglah jauh kot kl tu..

Wanie berkata...

cer share cane leh dapat tu..
dah lame tak dapat be ni..huhu

Alif berkata...

haha,congratz....

Unknown berkata...

kwhkwh..teruaskan berblogging..ayie dah xad be pon skrng nie..huhu

iPai berkata...

aku tak pernah dapat BE lg .. uuhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...