!!~ SELAMAT DATANG ~!!

"Maaf Seandainya terdapat Kandungan yang berunsur peribadi dan Kurang bermanfaat buat Pembaca. Cedoklah sebanyak mana Kebaikan dan Tapislah segala Kelemahan serta Kecacatan." -admin-

Tuesday, July 12, 2011

Baby Hisap Rokok !

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum.. 

Fuuh penat Pukul 5 p.m tadi baru balik kerja.. Aku kerja ape? Nak tau lebih lanjut sila klik SINI

Pernah tengok baby isap rokok ?

Bukan rokok hidup ngok ! =,=

Err.....

Aku maksudkan disini rokok, atau cigarette dalam bahaso omputihnye ^^

Tak caya ini vid clipnye.. haha Layaan~


Terpegun melihat dia ?

Suka tengok Asap O / Asap bulat dari mulut dia tu ? 

Haha.. Aku rasa time mak dia ngandungkan dia mungkin bapaknye suka hembus-hembus asap rokok kat muka maknye kot.. Err

Jadi apa pengajarannya ye ?? 

p/s : Aku tak suke asap rokok, Nak menghisapnya apetah lagi.. Aku pernah try waktu sekolah rendah dulu.. Then sampai skrg aku tak sentuh dah bende tu.. Sebab aku tak minat..

p/s lagi satu : Aku dulu budak nakal kan.. Sekarang camne ? komen sikit


Terima Kasih sudi Baca Sampai habis

Suka? Seronok?

78 Suara Anda:

saiazuan said...[Reply to comment]

sape la bapak dia ni


anda dah baca komik atwr #4?
http://eleventx.blogspot.com/2011/07/atwr-comic-4-budak-budak.html

pamie said...[Reply to comment]

ish3..macam-macam..boleh sakit hati jugak tengok video ni lep..haha..nape la dorang ajak budak ni hisap rokok..

Wanie said...[Reply to comment]

bagus la tak merokok..
harap kekal macam ni sampai ke tua..:)

Syazwan said...[Reply to comment]

heheh..
aku tak pernah sentuh rokok.
alamdulillah..

sekarang kau ok je!.

hazwani yusof said...[Reply to comment]

inilah yang dinamakn melentur buluh biarlah dari rebungnya.

20 tahun akan datang, mesti budak dah dapat sakit2 kronik

alyaclumsy said...[Reply to comment]

ok, pengsan sekejap.

apik pehe said...[Reply to comment]

ko memang nakal..hehehe..
aku penah isap rokok daun tanpa tembakau milik atok aku jer..hehehe...

rokok dalam kotak tu sentuh jer..isap tak..haahaha

Abu Huzaifah said...[Reply to comment]

errkk!! apa ni?? budak2?? kalau aku bapak die dah kne tampar dah... hOhO... bgus lah kau tak hisap rokok...huhu

fairuz said...[Reply to comment]

aaaaaaaa aku suke kawan ngan lelaki yang tak merokok. so, lets kawan! hikssssssss >.<

adeeb khairudin said...[Reply to comment]

uuuuuu. merokok mebahayakan kesihatan. hok hok

nanad said...[Reply to comment]

semoga budak ini panjang umur..huhu..

syarifahsidrus said...[Reply to comment]

tak suka asap rokok jugak..boleh pening kepala!

cucu umie said...[Reply to comment]

seriously ayie tak tahan dengan asap rokok..hohoh memang tidak boleh..hoho

Cik Azizah said...[Reply to comment]

hisht tak bagus betol lah! kecik2 dah ajar anak isap rokok! grrrr!! geram...membahayakn kesihatan lah..

ikatankasihku said...[Reply to comment]

tak leh bukak...emmm

azs said...[Reply to comment]

Alhamdulillah, Cik Alif Haris kita ni tk merokok.. Ttg budak tu, tah la.. mmg tk sesuai pun.. hope, itu tk la jdi ikutan budk2 lain.. merokok ni tkde kebaikan pun..

Gua Tertidur said...[Reply to comment]

gua perokok tegar :P ni kes tahun lepas kt indon..budak tu paru2 dah hitam gile..tp klw xbg rokok, die merengek2..

syrupmasin said...[Reply to comment]

ececece..ye ke ta isap rokok nih?? :D

Cik Bell said...[Reply to comment]

tak suka isap tp sdar tak sedar kita antara penghidu rokok tegar..hua3x

dulu mgkin kau nakal tp skrg agknye triple nakal..hahaha!!

myhatiku said...[Reply to comment]

sekarang budak suke bw smbil tido..:D

nurathirahkaman said...[Reply to comment]

hahahah lama dah isu neh..tapi tiyah comment jugak..sebab dulu tiyah penah jadik heavy smoker..tapi lepas jatuh airmata mama tiyah..I QUIT SMOKING..:) menjadi baik sedikit

Nurasyiqin said...[Reply to comment]

dulu2 mmg nakal ya robbi...penat mak jage..haha..=p

Syuxer said...[Reply to comment]

merokok membahayakan kesihatan..:)..

gila ar budak tuh..cam orang dewasa aku tengok hahaha..boleh jadi taiko Jakarta tuh kahkahkah..

fulamak asap kuar dowh..

Syuxer said...[Reply to comment]

aku tak kenal ko rapat lagi..tapi dalam blog,ko nampak cam baik,kelakar..n hensem..:)

Niena Pengembara Ilahi said...[Reply to comment]

bagus.. sbb tal rmai laki yg xsmoke :D

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...[Reply to comment]

wah! hebat betul bdak nih..rasa cm nk pang je muka dia..

ko saje je en? jeleskan aku...huaaaaaa...eh, tokwang mende pulak?

ghost writer said...[Reply to comment]

di indonesia banyak perkara yang pelik bagi orang luar.salah satu yang terbaru seorang kanak2 yang suka makan ubat nyamuk..

kebiasaan bagi mereka adalah kepelikan bagi kita.

delarocha said...[Reply to comment]

salah asuhan,
kecik kecik dah pandai isap rokok.
kesian.

nurfatiha blacky said...[Reply to comment]

amboiiii. budak sekarang pun pandaii hisap rokok.

shafmechy said...[Reply to comment]

a'ah..ada masuk paper dulu..tp x igt cmna dia bleh start rokok..yg penting, salah penjaga

tiefazatie said...[Reply to comment]

pengsan..alerrgik nie..xleh2..

laskar pelangi said...[Reply to comment]

ei. bebudak dah pandai isap rokok...dasyat budak sekarang..pelangi pn xsuka asap rokok..tp duk hidu selalu.sebab abah merokok!

huuuu~

CNK said...[Reply to comment]

apa kata anda tgk nih:

http://pelangichanteque.blogspot.com/2011/07/pernah-tak-kita-fikir.html

ambil yang jernih buang jauh yang keruh!

najihah sahami said...[Reply to comment]

haha..bahaya betul budak ni..alif jgn tiru aksi ni. bahaya. alif kan budak kecik..:P

Siti Arfah said...[Reply to comment]

Skg budak baik. :D. Em bagus x isap rkok, sy reject laki isap rokok. huhu. Ish2 ape nk jd dgn baby tu, dasyat kemain. huhu. Hrp ade la yg leh halang dia dr trus isap rkok, abis rosak dalaman tuh. huhu

IMANSHAH said...[Reply to comment]

haha isap rokok hidup

Muhd Aizie said...[Reply to comment]

Aku pernah baca kot kisah budakk ni. Dia akan menangis kalau tak dapat rokok.

rokok hidup? jeng jeng jeng!

syafiqakarim said...[Reply to comment]

pffftt..dunia makin maju!
hahah apa la nak jadi. xtakot
mati agaknya. -.-

vampire's lovex said...[Reply to comment]

bagus la x minat merokok,mudah mudahan xde la anak ko nnti kaki rokok hihi...

budak ni memang taiko sungguh..kalah aku..errr..

TYNTHA LANA said...[Reply to comment]

bahasa pa tu weh,hahaha. giler cekang..ada gaya plak tuh..hurmm..

teyn teyn said...[Reply to comment]

wahahaha .. gimme 5! sgt tak suke hidu bau rokok .. hidong bisa tersumbat.

teyn teyn said...[Reply to comment]

wahahaha .. gimme 5! sgt tak suke hidu bau rokok .. hidong bisa tersumbat.

~bUih-bUih ciNta~ said...[Reply to comment]

wah..seriously alif xmerokok?? bgusnyaa..like! arap2 berterusan ok, susa nak cari yg xmerokok skunk neyh..hmmmm..

Khairil said...[Reply to comment]

dahsyat budak ni kalah orang tua...huhu

sudeh said...[Reply to comment]

dulu nakal sekarang menggatal huahua ! xD

Anif Abdullah @Mr AA said...[Reply to comment]

anak sapela ni.. aku pon xske merokok :D

cunndaa said...[Reply to comment]

Nauzubillah...budak2 dh prangai mcm tu kan...

dlu nakal ye...skrg jgn nakal kuasa dua dah la ye..kekekkee

ishiko said...[Reply to comment]

fuuhhhh....

TK said...[Reply to comment]

OMG!!!

muhamad hanif said...[Reply to comment]

wahahahahha..

bestlah kecik2 dah bole isap rokok..

azwa amani said...[Reply to comment]

baguslah tak merokok.. tak nampak 1 faedah pun... kalau rasa puas...cubalah cari kepuasan pada benda yg datgkan faedah...

alif baik jer sepanjang amani kenal.. :)

ain revival said...[Reply to comment]

mulianya ko x isap rokok..hehehe

Bro ahmad said...[Reply to comment]

haha ngajuk tu..tapi kt indonesia ada vedio budak hisap rokok..glamor lagi..d

syahira ariff said...[Reply to comment]

brutal betul budak ni
takut tgk

zZzattyy said...[Reply to comment]

Asap rokok tu menyakitkan hati je! :)

zures said...[Reply to comment]

teringat kat kg dulu ada juga yang jenis macam ni...keluarga tak kisah hisap rokok sejak dari kecil lg...tak tahulah apa dah jadi ngan budak tu skrg ni...

ZORA said...[Reply to comment]

dunia semakin aneh.....:P

Emilia Emira said...[Reply to comment]

memang budak tuh..hishh tak tau laa nak cakap ape..muda-muda lagi daa macam tuh..

Fiefy said...[Reply to comment]

erkkk~ ni baby jenis ape ni ek ? alif yg x baby pon x smoke aw.. kahkah! :p alif, tade chat box ek ?

Fyqa said...[Reply to comment]

adooiiii

YOUsoF said...[Reply to comment]

'BANGGA' sungguh la mak bapak budak ni dah berjaya jahanamkan hidup anak sendiri kan..


kalau dulu ko nakal, tapi sekarang ko ada bekal (ilmu).

bagus tak ayat aku Alep? ;D

madammondoq said...[Reply to comment]

salam singgah..

dasyat budak2 zaman sekarang ni kan.. huh

JOM BACA NI : OST LAGU TEMA TAHAJJUD CINTA

JOM BACA NI : SALIH YAACOB TURUNKAN ILMU!!

.m y z. said...[Reply to comment]

saya takkan dekat dengan para penghisap rokok. nampak macho ke hisap rokok? ohh TAKKKK okay. kalau muka ensem tapi hisap rokok pun kompem2 kena reject. hoho XP

Anak Wak Mail said...[Reply to comment]

eh budak ni..cepatlah dapat penyakit nanti..adoyaii..

p/s: ko sekarang baik ke??hik3x..:p

SweetLikeWhat said...[Reply to comment]

ish-ish macam-macam ye :D

Fathiah Hamim said...[Reply to comment]

yang sengal tuh boleh pulak bapak dia suka, or tak kesah la sapa yang tangkap video neh. hebat betul.

Bui Junaidi said...[Reply to comment]

bgslah aliff x merokok..hehe..*_*

aleen aiden said...[Reply to comment]

pergh..gile ah!

Cik Teddy said...[Reply to comment]

dulu nakal skrg dh baek kan?hihi
giler la budak ni..huhu

Papa Mifz said...[Reply to comment]

napo la kecik2 dah hisap rokok...dah besau nanti x tau dia nak hisap apo lak...huhu

ABU said...[Reply to comment]

uish bahaya..haha

khairul akmal azman said...[Reply to comment]

baby baby...
hehe...xbek hisap rokok..
membahayakan kesihatan
lagi 1 hisap rokok x le nak bajet duit..asik abish jew

teha said...[Reply to comment]

ish2 ~ mcm2 laa budak nie.. kecik2 lg dh isap rokok

nurAMALLINA said...[Reply to comment]

Jangan hisap rokok. Paham?

misspurple said...[Reply to comment]

x suka la laki isap rokok..tpi incik bibie nsa perkok tegar kott..uhh nympah2 !!
eih ? kecik dulu nakal ? skunk pon still kott..hahahah !!

iPai said...[Reply to comment]

walamak .. ko pernah try ke ? aku tak pernah laa plak ..

uhuh .. aku asap pon aku takleh nak bau ..

sergeant keroro said...[Reply to comment]

aku pon takleh kot. huhu

Aimifiqa said...[Reply to comment]

i hate smoker. rugi la kecik2 da hisap. kalo ketagih bahaye. dan rosakkan hidup je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top