Isnin, 15 November 2010

. . . . . . . updated . . . . . . . .

hyeee
assalamualaikum n salam sejahtera sume skali .:)
rasenye da lame btol x update blog aku neyh .
huu .
smpai ade orang ckp . " lame gler ko x update blog ko lip" .
hahaa .
n x yah la kowang tye kenapa . sbb aku un sndiri x taw nape x update blog aku .
haha . gler ~
so hari ni aku update blog aku yg telah sekian lame terbiar usang di pnjuru dunia . ahhaa .
pape jew la . :D

kt sini aku nk cite smlm aku p mines ngn kwn2 aku . en.nabil syahmi n en.ridwan jaafar .
senanye x plan ape pon .
act ade hajat aku pergi mines .
hehehe .
sape yg taw , taw la . hahaha .
n credit 2 en.nabil sbb jadi cameraman n sudi bwk kitorang ke mines dgn kete kaw .
best2 !!

pastu yg xboleh blah , takdir telah menetukan aku terserempak ngn mmbe2 upnm aku di tandas mines tue . hahahah .
mcm xde tempat laen yg strategik je . wuwuw .
aiman , jangek n wan jmpe kt tandas .
pastu jmpe fahmi maswan ngh dating . hahahaha .
kantoi ~
sori beb terpecah rahsia . huhu . x puas hati ckp kt aku . ahah

lastly ktorang balek dlm pukul 7.45 . pas solat kitorang gerak balek ke rumah .
penat tp enjoy ! thanx guys !


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...