!!~ SELAMAT DATANG ~!!

"Maaf Seandainya terdapat Kandungan yang berunsur peribadi dan Kurang bermanfaat buat Pembaca. Cedoklah sebanyak mana Kebaikan dan Tapislah segala Kelemahan serta Kecacatan." -admin-

Friday, March 4, 2011

Ikut suke..duka....ikut rasa...binasa,,,ikut hati...mati..

::: بسم الله الرحمن الرحيم :::


sedar tak sedar da dua tahun aku pegang lesen P ,
hari ni alhamdulillah aku da pegang competent license . :)

no more P in my license :) hhaha

TAPI .... ini bkn bermakna aku da hebat memandu ataupun da boleh jadi racer ke hape ..
aku harus tetap mnjadi pemandu yg berhemah dan berhati-hati ...
kerana malang x berbau ..
kecelakaan yg xpenah diundang bisa hadir tanpa diduga oleh sesiapa pon ...
jd sentiasa la berhati2 di jln raya ...
jgn jadikan jln raya itu mcm mak bapak korang yg punye okey :)
maaf andai terkasar bahase . hehe .

dan jgn ikot suke, 
jgn ikut rasa,
 jgn ikot hati,
tapi ikutlah peraturan jln raya :)


P/s: peringatan buat teman2 dan juga diri penulis juga :)






Terima Kasih sudi Baca Sampai habis

Suka? Seronok?

5 Suara Anda:

Kina said...[Reply to comment]

aku pun dah x p.yey ! :)

alif haris said...[Reply to comment]

haha . tahniah . jgn nk suke sgt okey :p haha

Anonymous said...[Reply to comment]

sy bkal pemandu yg x konfiden
yeay!!
:))

Alif said...[Reply to comment]

selamat memandu...
control hot temper...
haha

alif haris said...[Reply to comment]

anonymous- bakal pmandu yg x knfiden ? cmne tuu ? hee

bro alif- hehe . insyaAllah . darah muda ni memang kadag2 lain sikit . tp boleh control ag .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top