Jumaat, 22 April 2011

terima kasih atas segalanya..



Kasih sayangmu,
Menjadi kekuatan untukku mengukir senyuman,
Kasih sayangmu,
menjadikan aku insan yang sgt menghargai persahabatan,
kasih sayangmu,
menjadikan aku insan yang lebih mengerti apa itu kasih sayang,....



cintamu,
menjadi guru untuk aku bercinta,
cintamu,
mengajarku apa itu pengorbanan dan kesetiaan,
cintamu,
menyedarkan aku betapa cinta tidak bisa dipaksa,tidak bisa dijemput, tidak bisa diduga kehadirannya.
Cintamu,
Menjadi kekuatan untuk aku terus menghargai anugerah cinta,





kepergianmu,
kepedihannya melahirkan insan tabah yang cekal hatinya,
kepergianmu,
kepedihannya melahirkan insan yang sangat berwaspada dengan segala keputusannya,
kepergianmu,
kepedihannya hanya bisa terubat dengan segala jasa yang kau tinggalkan,
kepergianmu,
ku iringi dengan doa agar kebahagiaan sentiasa menjadi milikmu.. terim kasih..

alif haris ; Terima    Kasih atas Segalanya , 14 april 2011, 0327









4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

like...=)

Alif Haris berkata...

terima kaseh ..

Fairuz Hamzah berkata...

nice lah . nukilan yg manis . ;)

Alif Haris berkata...

hehe .. hanya ekspresi sekeping hati =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...