!!~ SELAMAT DATANG ~!!

"Maaf Seandainya terdapat Kandungan yang berunsur peribadi dan Kurang bermanfaat buat Pembaca. Cedoklah sebanyak mana Kebaikan dan Tapislah segala Kelemahan serta Kecacatan." -admin-

Friday, May 24, 2013

Senyum







بسم الله الرحمن الرحيم


Assalamualaikum.



Senyum itu satu pemberian, satu sedekah. 

Senyum itu juga boleh menjadi penawar kepada kesedihan, kemarahan dan keresahan hati.

Betapa hebat kurniaan Allah yang bernama senyuman ini.







p/s : Senyum tak perlu kata apa-apa. 





Terima Kasih sudi Baca Sampai habis

Suka? Seronok?

16 Suara Anda:

Tinta Lana said...[Reply to comment]

Assalammualaikum.

Senyum je kan? :)

Wadi AR said...[Reply to comment]

aku pun tengah senyum ni

Zehan Ilyana said...[Reply to comment]

:)

senyum untuk awak.
hahaha

Muhammad Saiazuan Norhalik said...[Reply to comment]

hey! lama tak jenguk blog ni ;)

Cik Yatt said...[Reply to comment]

hari ni mood tak okey.. nak senyum pun tak mahu..huhu

anif abdullah| AA said...[Reply to comment]

marilah kita senyummmm sampai ke telinga ya :))))))

zeerazahra said...[Reply to comment]

mata bertentang mata
adakah kau terasa
cinta kian memekar dihati kita
kau istimewa paling utama yang satu
Betapa manisnya.. manisnya senyumanmu..

alang2 nyanyi pe salah ye annn...

psss.. lame da tak jenguk cni.. en.alif haris sihat?

Botak said...[Reply to comment]

tak tau nak komen ape., aku senyum jelah ok.. :)

Yusof Ngadi said...[Reply to comment]

Lamaaaaaa aku tak tersenyum sambil tinggalkan komen dekat sini :)

NARDtheNERD said...[Reply to comment]

senyum seindah suria.. yang membawa bahagia..
senyumlah dari hati.. duniamu berseri.. :)

Tia Fatihah said...[Reply to comment]

assalamualaiku.

eh? pendeknya? hehe..
saya suka senyum. awet muda dan nampak manis saja.

Rapunzeel Cikilolo said...[Reply to comment]

senyum masa duka memang payah nak nampak...

tu senyum pasrah namanya...

hehe.

Mohammad Nabil Syahmi said...[Reply to comment]

UPDATED

Jumria Alimuddin said...[Reply to comment]

memang tersenyum tgk pic tu :)

http://jumnutriblog.blogspot.com

tenku butang said...[Reply to comment]

hai.. salam kenal,
follower no.1273
done follow sini,
jom follow teman yea yunk..=)

http://tengkubutang@blogspot.com/ -->(official)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/ -->2nd blog

cik kumbang said...[Reply to comment]

otomatik senyum bila baca entri ni hehe :)

dah 2 tahun cik kumbang xsinggah blog ni,*eh yeke
kekeke~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top