!!~ SELAMAT DATANG ~!!

"Maaf Seandainya terdapat Kandungan yang berunsur peribadi dan Kurang bermanfaat buat Pembaca. Cedoklah sebanyak mana Kebaikan dan Tapislah segala Kelemahan serta Kecacatan." -admin-

Wednesday, May 18, 2011

Lagi Asko Israel buat Hal..

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum ..
Baru² ni asKo Israel Buat hal laGi .. haih ! =,='



   Dorang menghalang Kapal misi bantuan kemanusiaan yang ditaja oleh Malaysia untuk rakyat Palestin di Gaza,Palestin dengan cara melepaskan tembakan amaran ....
Kejadian berlaku kira² pukul 6.05a.m waktu tempatan(1.05a.m waktu Malaysia).Sebenarnye aku tak terkejut pon dengan berita ni sebab da banyak kali kot Israel buat Hal .. Tak habis² mencabuli hak orang lain, menganggu keamanan dunia .. Dorang kan Samseng Taik minyak ! (*bak kata pendekar Mustar dalam filem Pendekar Bujang Lapok) .. Memang dasar Kaum yang etnosentrisme sungguh .. grrr , Marah ni !

antara keratan paper tentang serangan ini ...


      Korang tgk r .. Apeee ke bodonye lepas tembakan amaran gune peluru jenis 50mm anti-pesawat .. Giler kaw! Kene kepala hilang terus .. HuHu .. Dan lagi satu yg menunjukkan kebodohan maksima dorang ni ialah menahan kapal yang sebenarnya bukan berada di kawasan Perairan dorang .. Kapal tu berada di perairan Mesir Kot .. Bace kt dialog antara mereka kt atas tuu .. adoyai~ wat malu jew la weyh ! p gantung diri kt kipas siling umah korang jew larh .. Huh .. Marah ni , Marah ni .. 

     Then lastly dorang blah cmtu jew .. Alhamdllah r Kapal Tentera Mesir tu datang .. Dan setel~

kapal bantuan tu..


-the end-


p/s : weyh aska Israel , lenkali belaja balik peta dunia .. tgk balik mane kawasan kau , mane kawasan orang lain , 
*alaa act dorang bknnye ade kawasan pon .. tu pon hasil penipuan,kekejaman dan pencabulan hak orang lain.. Syurga ko kt dunia jew ..

Terima Kasih sudi Baca Sampai habis

Suka? Seronok?

12 Suara Anda:

Meera said...[Reply to comment]

ta paham la dgn jiwa dorang ni.

alif haris said...[Reply to comment]

sy pon ta fhm =,=

Meera said...[Reply to comment]

paham kan.

alif haris said...[Reply to comment]

boleh phm kew ?

DY@Na J@SMEY said...[Reply to comment]

Ya .. Dasar bangsa etnosentrisme !

alif haris said...[Reply to comment]

thumbs up *angguk2 tnde setuju ,,

Farhana Jafri said...[Reply to comment]

ntah pape.. xd keje cari keje!

alif haris said...[Reply to comment]

tu mst boring punye kes smpai nk menyebok hal orang lain kan ..

najihah sahami said...[Reply to comment]

hahaa..maroh bebenor alip ni. ilek2...cool eh. agak2 kalau kt depan israel berani xnk cko dorang ni bodo. haha

alif haris said...[Reply to comment]

seb bek mish lolipurp ade , da x mara da~
ermm rase2nye berani kot .. kalau time tu ade M16 kt tgn larh .. hihi

Alif said...[Reply to comment]

pergh,mane dukun2 indon yg hebat?cepat la santau rejim israel....

alif haris said...[Reply to comment]

@Alif
HaHa .. Setan yg Israel gune lagi kuat kot .. sbb tu xde dukun yg berani ..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top