!!~ SELAMAT DATANG ~!!

"Maaf Seandainya terdapat Kandungan yang berunsur peribadi dan Kurang bermanfaat buat Pembaca. Cedoklah sebanyak mana Kebaikan dan Tapislah segala Kelemahan serta Kecacatan." -admin-

Friday, June 3, 2011

Salam Takziah Buat saudari blogger Mish sekeluarga

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum 



Entry kali ini bukan entry untuk bergelak ketawa atau melawak ke ape .. Entry ini khas ditujukan buat saudari Najihah Sahami a.k.a Mish yang telah kehilangan adik lelakinya .. Salam Takziah buat Mish & keluarga .. Yang pergi tetap pergi .. Semoga diberi ketabahan dalam menghadapi ketentuan Ilahi ini .. Hanya doa dan ayat-ayat suci al-Quran yang dapat menjadi hadiah berharga dia disana .. Dan Semoga Rohnya ditempatkan bersama mereka yang bertaqwa .. amiiin ya rabbal A'lamin .. 
Maaf Mish , alif got delayed information .. Baru balik petang tadi .. On9 je tahu2 dpt tahu news ni .. Harap Tabah okay ..

Marilah kita sedekahkan al-Fatihah buat arwah serta doakan agar arwah senantiasa aman disana ..



Terima Kasih sudi Baca Sampai habis

Suka? Seronok?

13 Suara Anda:

ishiko said...[Reply to comment]

takziah...

★ aIsyaH ★ said...[Reply to comment]

takziah....apa y berlaku psti ada hkmah..

lilypelangi said...[Reply to comment]

takziah sy ucapkan

ZORA said...[Reply to comment]

takziah...:'(

Syuxer said...[Reply to comment]

takziah saya ucapkan..

Wani said...[Reply to comment]

Al-Fatihah .
takziah :)

cik azeya said...[Reply to comment]

takziah. harap beliau tabah.

*seram betul dengar pasal kematian.

*der, lagu tu separuh best, separuh tak lah. tak sampai hati pulak saye nak bunuh awak. maklumlah saye ni baik orangnye. LOL haha

stuck said...[Reply to comment]

salam tkziah...

emieysandra said...[Reply to comment]

takziah pd Mish sekeluarga~

zureen said...[Reply to comment]

al-fatihah~

Gayahspears said...[Reply to comment]

takziah utk mish dan keluarga

najihah sahami said...[Reply to comment]

alepp..mish baru terbaca pasal entry ni. sori xalert...huhu..

btw, thanx ea alep..alepp bnyk tlg mish. hehe.

dan, thanx jugak untuk entry ni, dan doa2 yang aliff sedekahkan buat arwah.

setiap yang bernyawa pasti merasa kematian kan..

alif haris said...[Reply to comment]

oh its ok mish :) ye sama2 .. alif kn kwn mish ..:)
xkn nak bia cmtu je ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top