!!~ SELAMAT DATANG ~!!

"Maaf Seandainya terdapat Kandungan yang berunsur peribadi dan Kurang bermanfaat buat Pembaca. Cedoklah sebanyak mana Kebaikan dan Tapislah segala Kelemahan serta Kecacatan." -admin-

Saturday, August 20, 2011

Surat Aduan untuk Nuffnang

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum..




Alif haris
Tuan tanah kedaung Idupku hari-hari blog,
Sekitar bumi,


Mr Nuff,
My boss yg baik hati,
Nuffnang Asia,
Alamat Tanya posmen.


ADUAN TENTANG KE’JEALOUS’AN SAYA TAK DAPAT BE LAGI

Dimaklumkan bahawa saya alif haris ingin mengadu tentang perasaan jeles sy terhadap kawan-kawan blogger lain yg mendapat BE dari Mr.Nuff my beloved bos..

2. Hal yang demikian kerana tiap kali saya blogwalking pasti Nampak mereka-mereka yg berbahagia dengan BE baru mereka.. Tanpa saya duga perasaan jeles itu mula menular kedalam jiwa saya lantas menyebabkan saya menulis surat ini buat Tuan..

3. Saya berharap agar pihak Tuan dapat merasai bagaimana perasaan saya ketika ini.. Air mata berjujuran tidak terhingga dek kerana mengharap BE yg belum hadir-hadir lagi setelah dua BE sebelum ini telah menjadi ME..

4. Kerjasama pihak Tuan saya dahulukan dengan ucapan jutaan terima kasih..Bos memang baik hati..Sayang u lebih laahhh !! MMuuuah … Sekian..



Yang suka sangat menggebang,
………………….
Inchik alif haris
Tuan Tanah Kedaung Idupku Hari-hari blog.



********************************

*************************

****************

********

***

*

Hasilnya...


Alhamdulillah,

Surat aku sudah berjawab dan hasilnya amatlah memberasangkan..!! 

Dapat BE baru .. Campaign Olay El dorado.. Nth ape kemendenya nth tuh.. Yg Touch N Go tu dah sebulan lebih running kat blog aku ni..

TQ Nuffnang ! Sayang kau lah !

Tengok tu.. Jumlahnya baru RM0.34..

Okay ! sapa nak duit rayo meh sini ..!! Terhad utk 34 orang terawal

Err sorang dapat 1 sen la gamaknya.. =,=




p/s: Semua ini rezeki bulan Ramadhan.. Alhamdulillah..







Terima Kasih sudi Baca Sampai habis

Suka? Seronok?

76 Suara Anda:

kotak bulat said...[Reply to comment]

hahahahha... yg muahh tu tak menahan kan! :P

Faraa Eiman's said...[Reply to comment]

nak buat gax , nuff tak gerak pun ! haha

Wanie said...[Reply to comment]

hhahaahaha..amboi cepatnye lepas buat aduan terus dapat dua! bak sini satu dik! ade satu je ni..huhu

Luqeem™ said...[Reply to comment]

tahniah2..aku xde lg ME..huhu

cucu umie said...[Reply to comment]

alhamdulilah..tahniah tuan alif dapat BE..hehehe

btw, ayie antra yg terwal x??? nak dpt wet raya dripada tuan nie..heheheh

Abu Huzaifah said...[Reply to comment]

yeahh!! :)

miss inna said...[Reply to comment]

inna tak pernah lg dpt BE nie..nak send surat kat mr.nuffnang jugalah..haha!

maya anis said...[Reply to comment]

untunglaa...kite lgsung xde..

Cik Azizah said...[Reply to comment]

yeyaaaaahh! tahniah alif..nak tulis surat cinta buat encik nuffnang la pulak. haha

Goblogz said...[Reply to comment]

ni yg aku jeless ni..haha

Wani said...[Reply to comment]

siap buat surat rasmi bagai, haha.
elehhh 1 sen je buat apa. huehuehue

ChaCha said...[Reply to comment]

congrats!

sara zainol said...[Reply to comment]

wahh..taniah dpt BE baru.. hehe ^^ ehh, nt bile da dpt extra money leh la belanja sara :)

tia @ Ini Kisah Tia said...[Reply to comment]

oke jeles ! nak jugak :)

pCL [p@kcikLie] said...[Reply to comment]

salam..syukur la tu.dapat jgk..

pamie said...[Reply to comment]

wahhhhh..ko hantar tiket guna ayat apa r bro? ak jelessss..hahaha..bulan ni tak dapat BE langsung..haishh

Saiazuan said...[Reply to comment]

huhu rezeki puasa tu.. :D

SweetLikeWhat said...[Reply to comment]

alhamdulillah..rezeki jugak tu..moga lepas nie bertambah banyak nilai nye..hehe :)

cik pha said...[Reply to comment]

ahhahaha sian pulak aku bace surat kau ni alip...disebbkan aku ni semmemagnya baik hati! nah ambik seposen ahhahabuat beli coki2 lallaa

Wadi AR said...[Reply to comment]

gamaknye kau beb. dushh!

~aku dan die~ said...[Reply to comment]

lep,copy surat ko.ahahahah.aku pon nk dpt BE gk!jeles2~

IMANSHAH said...[Reply to comment]

erm, saya pun tak penah dapat..uhuk

ajumohit said...[Reply to comment]

Tahniah, moga masyuukk

iMBobo said...[Reply to comment]

hahaha 1 sen ape pun tak boley hahaha.. tahniah2 :)

amir aizat said...[Reply to comment]

sabar2, habis puasa die bg lattew,hehe

ikatankasihku said...[Reply to comment]

nak duit raya..huhuhu

Niena Pengembara Ilahi said...[Reply to comment]

ehhee... siap wat surat rasmi lgi tuh

shedameor said...[Reply to comment]

haha. mesti dulu kat sekolah buat karangan fail kann ? heukheukheuk :P

iPai said...[Reply to comment]

wah siap surat aduan bagai .. terbaik .. trus dapat BE kan .. uhuh
tahniah2 ..

YOUsoF said...[Reply to comment]

Mr Nuff : Baiklah, saya telahpun pertimbangkan surat awak ini walaupun terselit unsur gebang di situ...







;DD

Lip boleh terangkan ringkas² kat aku apa beza BE dan ME?

teha said...[Reply to comment]

hahaha ! first time bace org antr surat dkt mr.nuff.. siap ade muahh lagi.. hahhaa !

:: Into The New World :: said...[Reply to comment]

haha..
bestnya.. buat surat cinta terus dpat..
sy ni x penah dpt pom.. campaign je berlambakk.. haaha..

dhiera said...[Reply to comment]

alhamdulillah...
dapat jugak BE. hahaha
olay tu barang kosmetik pompan la~

Lea IsNaw! said...[Reply to comment]

nuff skg kedekut!

Liyana Zahim said...[Reply to comment]

Bulan pose hatus pink hatinya.. Mcm sy.. Haa iyelah mcm sy nih.. Aish.. Nufnang itu spti dibuang mati mak, diluah mati ayah.. Jd kte isap shj agar ia tdk mati.. Gegegeg~

syrupmasin said...[Reply to comment]

yeahh..rezeki..bole belanje?? :D

Siti Arfah said...[Reply to comment]

Alhamdulillah. :)

milo said...[Reply to comment]

waaa..nuffnang layan jugak eh surat layang dari kampung kedaung..kehkeh :P papepon tahniahhhhh..heee.

.izzati liyana. said...[Reply to comment]

tahniah. saya pun dapat yang olay tu jugak. :)

betul2 ke tulis surat camni? gila sempoi. haha.

Fathiah Hamim said...[Reply to comment]

1 sen pun 1 sen lahh. nak! hehe

Roti Telur said...[Reply to comment]

perh.. dh byk kali kau dpt BE ek.. aku x penah dpt BE lg..hikhik..

http://asyrafasnawi.com/

Anif Abdullah| AA said...[Reply to comment]

cehhh...bulan puasa ni aku tak dapat BE pon.. sob3
eh kau nak kad raya x?ade beberapa keping..huhu...

syarifahsidrus said...[Reply to comment]

hantar surat camtu betul2 ke..hehhh...bestla...nak sikit!!

nurathirahkaman said...[Reply to comment]

tahniah alif...:) tiyah unn dapat BE baru..takat la ada 4 r..

lilypelangi said...[Reply to comment]

satu sen pon jadi la!



nak duet rayaaaaaaaaa! hehehe

ika said...[Reply to comment]

hahaha~ apa la alif nie! haha...kelakar je...alif! ika pun nak copy paste surat nie...mne tau ika pun dpt BE gak...ika asyik disisihkan oleh nuffnang je...:(

izfanora said...[Reply to comment]

over ! kipas susah mati ler nie.. mencik !

pandaiw wat camnie yer.. huhu.. jealous juga !

Syuxer said...[Reply to comment]

wah tahniah bro..:)..aku pun baru dapat BE cam ko..olay el dorado..agaknya komestik tuh hehe..

hope2 iklan neh bertahan lama hehe

Shamsuddin Amin said...[Reply to comment]

1 sen pun jadi la... hehe

Anak Wak Mail said...[Reply to comment]

haha..betul ke bagi surat camni??macam sengal je..:P

Bro ahmad said...[Reply to comment]

hahaa alif tips yang menarik...bro nak mengampu cik nuff jugak la XD hahaaaaaa

Afzainizam said...[Reply to comment]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
”Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip tayar motorsikal pancit

tulahhh pasalnya aku tak pasang Nuff ni tahhhh lambat nak dapat untung besar... ye lahhh aku ni bukan blogger termasyur punnn.. sapa lahh yang nak tolong klik

sleeping_maniac90 said...[Reply to comment]

nk duit raya!!!!!
hahahaha..
wei, surt ko tuh cm surat cnta da ak bca hakhakhak..

ILA HonEyBuNNy said...[Reply to comment]

wahhahah...kena buat surat jugak neh....sebab dapat 1 ja BE...sob3...

nak wit raya..lau 1 sen pun kalau kumpul leh jadi beribu...ehhehe....

Amiirah-Cassan said...[Reply to comment]

hahha bia beteiiiii hantar surat ni ? hahaha caya laaaa alif , hihi (mira lom penah dpt BE , ceannye )

azs said...[Reply to comment]

Alhamdulillah.. Bertambah2 rezeki.. hehe.. jangan lupa bagi duit raya kat mak ayah.. :)

Amna.Qadeeja said...[Reply to comment]

hahaha rm 0.34?? ok ler tuh ! bak duit raye kehkehkeh

daa lme majuk ngan inchik nuff sbb xpenah dpt BE uwaaaa

muhamad hanif said...[Reply to comment]

woooo,

buat kan aku surat jugak!!

Anif Abdullah| AA said...[Reply to comment]

eh alip kau send dekat yahoo tu eh.. aku pakai gmail jew sekarang.hehe..
send cni : cryman89@gmail.com

ishiko said...[Reply to comment]

heheee..
letter tu mmg style ^^

tiefazatie said...[Reply to comment]

best gle surat ko nie..pinjam eh..ifa pun dh lama xdpt2 BE nie..huhu

Terbelog said...[Reply to comment]

1 sen?
blh la
rezeki hehe
aku tuntut ni

misspurple said...[Reply to comment]

haha try la anta surat nih :P

ABU said...[Reply to comment]

hahaha tahniah..BE aku tak tahu berapa dah..yg pastinya seciput, tak lepas nak beli selipar jepun hahahahaha

vampire's lovex said...[Reply to comment]

waaaaaaaaaaa.....so apa lagi ???


nak duit raya !!! haha

anamizu said...[Reply to comment]

nuff bg mesti sbb part 'muahhh' tu! hehe...surat bg gf pon xde jiwang gini..keh3

Mohammed Faizal said...[Reply to comment]

haha...bongok la surat ni...memang cair en nuffnang la. 1st time tengok surat cam ni

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...[Reply to comment]

kau mmg sengalkan..

eh, aku kerja kat bahagian kewangan company nuffnang nih..nnt aku try cakap kat bos aku erk..HAHAHohohhoo....hohohohotakkkk hang! hekhek .. >.<

::budak:: said...[Reply to comment]

best nye..huhu..1 sen pun duet jgk tu :)

najihah sahami said...[Reply to comment]

1 sen dah xlaku la alif..ish.....xekslas beno...haha

seksi betul surat alif ni eh..:P

Afikah Aziz said...[Reply to comment]

perghhh air mata berjujuran,nmpk no nipunye hehe..ape pun tahniah alif :)

[sutera kasih] said...[Reply to comment]

wahhh..berkesan ke dekk?hehe
nk try jgk la nnti heee

Cik Gee said...[Reply to comment]

BE tu utk ape? ermmm...

Sarah Mohd Saleh said...[Reply to comment]

hahhahaha...oke lahh tuh labuuuu.boleh buat blanja kueh ke bazar.

Belalang Hijau said...[Reply to comment]

hehehe perasaan mmg bahagia bila dapat BE... :)

Aisyah Aina said...[Reply to comment]

alaaa..BE je kot...kejap2..BE tu apa? hahaha *buat2 blur*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top